Doris Moldovan: Ştim ce avem de făcut! Să deschidem „Lada cu Zestre” a judeţului Nostru!

Judeţul nostru are o zestre bogată şi potenţialul de a fi pe harta turistică, pe loc fruntaş. E cazul să vorbim şi la prezent de importanţa şi frumuseţea acestui loc binecuvântat.

Promovarea judeţului nostru se poate realizează prin asumarea unei strategii de promovare a culturii, a istoriei, a turismului, a produselor din judeţ şi prin susţinerea antreprenorilor.

Investiţia în turism înseamnă mai mult decât promovarea obiectivelor turistice, înseamnă promovarea oamenilor, prosperitatea locurilor, investiţia în infrastructură, în sănătate, în sport, în tineri, crearea de locuri de muncă şi presupune un proces complex realizat în parteneriat cu instituţii locale şi naţionale.

Această strategie de branding de judeţ va presupune o analiză a resurselor judeţului (resurse natural, umane, turism, mediu de afaceri, infrastructură, mărcile locale cu potenţial de export, poziţionarea şi analiza comparativă cu judeţele din imediata apropiere). Pe baza acestui studiu calitativ şi cantitativ se va construi strategia de promovare. Un efort comun între domeniul privat şi administrativ asemenea celui realizat în Sibiu.

A doua etapă a strategiei se va referi la crearea şi gestionare unei imagini autentice (logo, slogan, instrumente de comunicare- afişe, site-ul judeţului, material video, social media etc).

A treia etapă va consta în promovarea efectivă atât prin evenimente, realizarea unor parteneriate cu trusturi media, dar şi prin crearea unei „Ligi de business” în cadrul Consiliului Judeţean prin intermediul căreia să se ofere suport pentru investitori, o legătură între mediul public şi privat.

Promovarea judeţului este un exerciţiu continuu, care necesită adaptare permanentă şi evaluare, pentru a verifica instrumentele de promovare, astfel încât rezultatul brandigului să fie vizibil şi să aducă beneficii tuturor oamenilor din judeţul nostru.

Ştim ce avem de făcut!

Realizarea şi implementarea unei strategii de promovare ( Branding de judeţ) depinde doar de noi, de oamenii care trăim, muncim şi iubim acest loc. Trăim in judeţul cu cel mai ozonat aer, cu oameni de cultură, cu port tradiţional nepreţuit, cu bogăţii naturale.

Promovarea judeţului nu este o promisiune! Este un angajament ferm al nostru , al PNL ! Este etapa naturală a procesului de dezvoltare a judeţului Bistriţa-Năsăud, o garanţie a existenţei potenţialului şi a calităţii oamenilor, produselor şi resurselor.

Iubesc acest loc căruia îi spun cu drag, „acasă” şi care merită să devină un reper al frumosului atât pentru oamenii de aici, dar şi pentru turişti.

Să deschidem „Lada cu Zestre” a judeţului Nostru!

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5