„Auto Albina” a ajuns şi la Bistriţa

Managerul Lucian Florea: Mi-am vândut maşina şi am început afacerea

Începând cu 15 februarie, la Bistriţa s-a deschis un nou magazin de piese auto, „Auto Albina”, care va comercializa la superpromoţii şi calitate maximă o gamă variată de produse.
Amplasat pe B-dul Decebal, nr. 54, vizavi de fostul Hermes, acest magazin va pune la dispoziţia bistriţenilor produse ale celor mai renumite firme. Puteţi găsi uleiuri – Mobil vrac – 10w 40 – 14,99 lei; kit braţe VW Audi 1996-2001 – 499 lei; ulei Castrol 5 w 40 EDGE TD – 149 lei/5 l; braţ Logan – 65 lei; cap bară Dacia Logan – 29,99 lei.
Cu acest prilej, managerul firmei Lucian Florea, alături de o echipă tânără, a organizat, duminică, 14 februarie, la ora 12.30, la sala de conferinţe a Hotelului Metropolis o conferinţă de presă, mediatizând presie locale de unde vin şi ce intenţii au la Bistriţa. Administratorul firmei, Lucian Florea a amintit că în urmă cu câţiva ani denumirea „Albina” aparţinea unei cofetării renumite în Suceava pe care o conducea. „Îmi amintesc cum am pornit la drum cu bani dintr-o maşină vândută. Am început să investim în elemente care să aducă un plus valoric companiei. Pentru început am deschis un magazin în Suceava, la Iulius Mall, în urmă cu 4 ani, după care a urmat Burduşeni, Rădăuţi, Piatra Neamţ şi acum, Bistriţa. După zona Moldovei am ales ca prima piaţă să fie Bistriţa, deoarece bistriţenii au fost foarte interesaţi de produsele noastre, având multe dintre dintre ele preţuri mici. Am fost contactaţi de mai multe persoane, întrebându-ne când ajungem şi la Bistriţa”.
După cuvântul de deschidere al administratoului, a mai vorbit Cezar Bălan, directorul firmei, care a menţionat că doresc să intre puternic pe piaţă. „În ultimii trei ani am crescut în cifra de afaceri de zece ori, aşa încât sperăm ca şi în viitor să creştem la fel. Avem furnizori şi preţuri şi produse foarte bune, aşa încât putem pune la dispoziţia cumpărătorilor tot ce e mai bun”.
Printre invitaţi a vorbit şi reprezentantul firmei Auto Net Satu Mare – Lostun Constantin, menţionând că era necesară pe piaţa bistriţeană o echipă de tineri veniţi cu ceva nou. În final, a luat cuvântul Bogdan Havrisciuc, art director , vorbind despre imaginea şi brandul firmei, postând pe un panou videoproiector imagini încă de la începutul firmei şi până în prezent.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5