Sistare apă potabilă în localitățile Jelna, Budacul de Jos, Buduș, Monariu și Simionești - TOTAL!

În vederea remedierii unei avarii identificate pe rețeaua de distribuție a apei, compania noastră anunță întreruperea  a furnizării apei potabile astăzi, 16 August 2023, începând cu ora 09.30, până la ora 18.00 (estimativ) în localitățile Jelna Budacul de Jos, Buduș, Monariu și Simionești - TOTAL.
Vă asigurăm că o echipă de intervenție se află la fața locului și ia toate măsurile necesare astfel încât reluarea furnizării apei să aibă loc în cel mai scurt timp posibil.
Menționăm faptul că apariția avariilor pe rețeaua publică de alimentare cu apă nu poate fi anticipată și este, de cele mai multe ori, însoțită de întreruperea imediată a furnizării apei în zonele implicate. Din acest motiv, în unele situații anunțarea întreruperii furnizării apei poate avea loc după sistarea efectivă a alimentării cu apă.
În urma manevrelor executate pe rețeaua de distribuție a apei potabile, există posibilitatea deprecierii parametrilor calitativi ai apei (creșterea turbidității), fapt pentru care înainte de consum, vă rugăm să lăsați apa să curgă câteva minute pentru limpezire.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze față de consumatori pentru disconfortul creat în acest interval.
Vă stăm la dispoziție pentru sprijin și informații suplimentare la următoarele numere de telefon : 0263213117 și 0372742478.

Comentarii

16/08/23 19:03
Dohotar Viorel

Nu știm cum se face....cum se repară,dar periodic în același punct din centrul localității Jelna se defectează ori coloana de apa,ori coloana de scurgere ?!!?
Mai oameni buni ! Reparatii odată cu piese de calitate....
Prețul pe M3 de apă îl tot majorați ( avem aproape cea mai scumpă apă din țară) dar calitatea lasă de dorit.
Oare chiar nu aveți bun simț ? Chiar suntem obligați prin intervențiile dumneavoastră ( de proastă calitate) sa consumam apă contaminată ??
De ce nu avertizezati printr-un mail (gen avertizare meteo) întreruperea apei . Aflăm doar când vine apă de culoare dubioasă -apa pe care o plătim noi , prostimea , la preț de "potabilă".
Înțelegem că se întâmplă odată, firesc , dar nu periodic.
Cu scuzele de rigoare, domnilor de la Aquabis, dar dacă sunteți unica societatea care distribuiți apă, nu trebuie sa vă bateți joc de cetățeni. De fapt va bateți joc și de cunoștințele dumneavoastră, prieteni,colegi și rudle dumneavoastră, iar daca se îmbolnăvesc din cauza apei consumate.....*Nu sunteți de vină dumneavoastră că societate de distribuție !!! A consumat apă din locuri și surse neavizate *.

16/08/23 19:04
Dohotar Viorel

Nu știm cum se face....cum se repară,dar periodic în același punct din centrul localității Jelna se defectează ori coloana de apa,ori coloana de scurgere ?!!?
Mai oameni buni ! Reparatii odată cu piese de calitate....
Prețul pe M3 de apă îl tot majorați ( avem aproape cea mai scumpă apă din țară) dar calitatea lasă de dorit.
Oare chiar nu aveți bun simț ? Chiar suntem obligați prin intervențiile dumneavoastră ( de proastă calitate) sa consumam apă contaminată ??
De ce nu avertizezati printr-un mail (gen avertizare meteo) întreruperea apei . Aflăm doar când vine apă de culoare dubioasă -apa pe care o plătim noi , prostimea , la preț de "potabilă".
Înțelegem că se întâmplă odată, firesc , dar nu periodic.
Cu scuzele de rigoare, domnilor de la Aquabis, dar dacă sunteți unica societatea care distribuiți apă, nu trebuie sa vă bateți joc de cetățeni. De fapt va bateți joc și de cunoștințele dumneavoastră, prieteni,colegi și rudle dumneavoastră, iar daca se îmbolnăvesc din cauza apei consumate.....*Nu sunteți de vină dumneavoastră că societate de distribuție !!! A consumat apă din locuri și surse neavizate *.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5