Abonamentele CFR nu au avut succes

9100 lei, atât costă cel mai scump abonament la clasa a doua din oferta SNCFR. Abonamentul nu este nominal şi oferă posesorilor posibilitatea de a călători oricând, cu orice tren, pe orice rută, timp de un an încheiat. Problema e că nici o persoană fizică sau companie din România nu a fost interesată de achiziţionarea abonamentului de 9100 lei în cele 10 luni de când oferta SNCFR a fost lansată pe piaţă. Abonamentul de 2700 dolari nu are priză la persoanele fizice pentru că e mai rentabil decât abonamentele lunare ale SNCFR doar pe distanţe lungi.

Dacă în cazul persoanelor fizice e de înţeles să nu cheltuie 9100 lei pe un abonament SNCFR, companiile, care şi-ar fi putut reduce din cheltuielile de transport pe baza folosirii acestui produs, nu au apelat la el. Alexandru Dumitrescu, director de comunicare la SNCFR, explică de ce: „La companiile de la noi din ţară nu există cultura abonamentului anual nenominal. Însă firmele nu înţeleg că abonamentul e nenominal şi că, dacă am mulţi angajaţi care circulă frecvent în teritoriu, abonamentul poate fi folosit azi de un angajat, mâine de altul, poimâine de un al treilea, încât atunci când se trage linia la final firma constată că a făcut economii substanţiale pe transport”.

Alexandru Dumitrescu recunoaşte că introducerea acestui tip de abonament în oferta de marketing a transportatorului feroviar nu are succes şi din cauza infrastructurii CFR care e la pământ: „Abonamentul de 9100 lei, o acţiune proactivă, pentru obişnuirea călătorilor cu existenţa acestei oferte pentru anii când infrastructura va fi pusă la punct”.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5