Peste 100 de bistrițeni au reclamat diverse probleme la Protecția Consumatorilor

Numai în primele trei luni, peste 100 de bistrițeni au formulat reclamații către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor, dintre care șase au vizat produse și servicii alimentare, alte 95 făceau referire la produse și servicii nealimentare, iar patru sesizări aveau în vizor produse și servicii financiare.
 
Toate reclamatiile au fost închise și soluționate în termenul legal, precizează comisarul șef adjunct Dina Suciu,  astfel că 27 au fost finalizate pe cale amiabilă, 40 au fost încheiate cu soluționare pozitivă, fiind întemeiate, iar în alte 20 petiții au fost considerate nesoluționabile. De asemenea, șapte reclamații au fost considerate neîntemeiate, iar 11 au fost redirecționate către alte organe spre soluționare.
 
Valoarea reparațiilor, a produselor înlocuite sau a contravalorii restituite către consumatori în urma soluționării favorabile a reclamațiilor s-a ridicat la 39.404 lei.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5