Primim la redacţie

O scrisoare pierdută şi şase facturi

Numai consiliul de conducere de la E.On Gaz din Bistriţa, str. Drumul Cetăţii, nr. 3, poate şti unde sunt facturile şi scrisoarea pe care au primit-o în data de 4.11.2016, prin semnătură de confirmare.

         La data de 05.05.2016, s-a montat contorul de gaze cu seria 12596422015 de către d-nul Dascăl Ioniţă, salariatul societăţii. De la această dată şi până acum, aparatul a funcţionat normal, dar n-am primit nicio factură ca să pot plăti consumul de gaz în termenul prevăzut de lege. În urmă cu două luni, m-am deplasat la instituţia dumneavoastră şi am vorbit cu d-nul director, la etajul 1, care m-a asigurat că voi primi facturile în cel mai scurt timp, dar n-a fost aşa şi v-am adresat o scrisoarea de mai sus, care a rămas fără răspuns. Sunt îngrijorat, pentru că este posibil să primesc o factură cu penalităţi, caz în care aş fi pus în situaţia să mă adresez altor organe care sunt în măsură să împartă dreptatea, dacă o am.

         D-le director, locuiesc pe str. Zorilor, nr. 13. Chiar de la data când s-a montat aparatul am cutie de scrisori, la care mă uit zilnic să văd dacă am factura de gaz, aşa cum primesc facturi de la toţi furnizorii cu care am încheiat contracte, ca şi dumneavoastră.

         Vă rog să mă credeţi, d-le director, că am 91 de ani, am un picior fracturat şi mă deplasez foarte greu, fapt pentru care cu greu ajung la dumneavoastră ca să rezolvăm această problemă, care este de neînţeles şi mă costă şi transportul.

         Dacă pe vremea lui Caragiale, când rula piesa „O scrisoare pierdută”, era vorba de o scrisoare de dragoste, dar acum e vorba de o scrisoare tristă (pentru mine). Deşi suntem în campanie electorală, tot ca pe vremea lui Caragiale, şi mă gândesc că, dacă lucrurile merge aşa de prost, întreb: eu cu cine votez?

         Vă rog, domnule director, să rezolvaţi această problemă, care, cred eu, este un mister. N-aş vrea să cred că salariaţii acestei instituţii de mare valoare să fie incapabili să rezolve o problemă atât de simplă şi atât de importantă pentru mine. În cazul în care nu primesc niciun răspuns în cel mult o săptămână, sunt nevoit să plătesc din puţinii bani pe care îi am o maşină să ajung la dumneavoastră, cu toate actele legale privind această problemă.

         Aştept cu încredere răspunsul dumneavoastră.

Cu stimă,

Gh. Mardare

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5