Nunta de la A-Z la BISTRIŢA MARIAGE FEST

Rochii de mireasă, aranjamente florale, bijuterii, pantofi şi o grămadă de alte servicii de care avem nevoie atunci când ne pregătim pentru ziua cea mare.

Expozanţii provin din domenii complementare, precum creatori sau distribuitori de rochii de mireasă, florării, producători sau distribuitori de invitaţii, mărturii şi accesorii de nuntă, restaurante profilate pe nunţi, laboratoare foto, servicii fotografice, echipamente profesionale de sunet şi lumini, saloane de înfrumuseţare, cât şi agenţii full - service de organizare de evenimente. Vorbim despre prima ediţie BISTRIŢA MARIAGE FEST.

Camera de Comerţ şi Industrie Bistriţa–Năsăud, în parteneriat cu Primăria Bistriţa şi Stil Events, organizează, în perioada 31 octombrie – 3 noiembrie, BISTRIŢA MARIAGE FEST 2012, în Zona Pietonală Liviu Rebreanu.

,,BISTRIŢA MARIAGE FEST 2012 este organizată în cortul expoziţional amplasat în Centrul Municipiului Bistriţa, amenajat într-un mod festiv, specific pentru acest eveniment, precum şi pe Pietonalul Liviu Rebreanu, aflat în vecinătatea cortului Evenimentul reuneşte peste 30 de participanţi din România şi Ungaria, ale căror produse şi servicii se pliază pe cele două teme expoziţionale propuse de Camera de Comerţ şi Industrie Bistriţa-Năsăud, una pentru miri şi nuntaşi ( rochii de mireasă, costume de mire, pantofi, rochii domnişoare de onoare, naşi, nuntaşi, coafură si make-up), iar cealaltă temă expoziţională face trimitere la nunta de vis (locaţie, decoraţiuni festive, aranjamente florale, masa festivă, produse alimentare şi de cofetarie - patiserie, mijloace de transport specifice, programe artistice), ne-a declarat Elena Bărbos, şef Compartiment Relaţii din cadrul CCI BN.

Vasile Bar, preşedinte CCI BN: BISTRIŢA MARIAGE FEST este o expoziţie aflată la prima ediţie. Participă la această manifestare un număr de 31 de firme, dintre care 23 sunt din judeţul Bistriţa-Năsăud, 6 din judeţele limitrofe şi avem şi 2 firme din Ungaria.

Ovidiu Creţu, primarul municipiului Bistriţa: Bine aţi venit la primul târg de nunţi organizat de Camera de Comerţ şi Industrie, pentru că să fim corecţi, au mai fost organizate în anii trecuţi astfel de târguri. Are ţinută, are o participare foarte importantă şi cred eu că ceea ce se întâmplă acum va stimula organizatorii să repete acest gen de evenimente. Cu Camera de Comerţ şi Industrie a judeţului Bistriţa-Năsăud avem relaţii de lungă durată, relaţii foarte bune, pentru că în multe situaţii în care au existat probleme, CCI a acţionat în sprijinul dezvoltării municipiului.

S-au organizat schimburi de experienţă cu alte camere de comerţ şi industrie din alte ţări, au venit oameni de afaceri din alte ţări pentru a dezvolta investiţiile, pentru dezvoltarea municipiului. Au început finanţările cu proiecte europene, răspunsul CCI a fost Centrului Europe Direct, un centru de popularizare a informaţiei europene. Am avut anul trecut recensământul, am văzut că populaţia a scăzut în municipiu, reacţia CCI este târgul de nunţi. Deci, pot spune că au răspuns prezent la toate nevoile şi necesităţile oraşului la care încercăm să fim şi noi parte, să fim la aceeaşi înălţime. Mulţumesc tuturor celor care participă, expozanţilor în primul rând, şi ne dorim ca ceea ce facem noi aici să fie într-adevăr un stimulent şi peste câţiva ani să începem să facem un nou recensământ! (râde - n.r.)

Ovidiu Frenţ, subprefect: Dacă în urmă cu o săptămână spuneam că mă bucură faptul că ne scoateţi de prin birouri, iată că vă ţineţi de cuvânt şi ne scoateţi foarte des. A mai trecut o săptămână, avem un nou eveniment de data aceasta, o primă ediţie Bistriţa Mariage Fest, în organizarea CCI. Felicit toţi organizatorii! Se şi potriveşte cortul acesta cu un cort de nunţi plin cu rochii albe de mireasă. Nu am să spun că statul ocroteşte căsătoria, am să vă spun ceva din istoria romanilor. Ei obişnuiau să facă o dată pe an o tombolă în care fetele trăgeau bilete cu numele unor tineri, stăteau un an de zile împreună şi de cele mai multe ori se şi căsătoreau. (…)

Îmi amintesc şi de vremurile în care era extrem de greu să îţi organizezi propria nuntă. Nu se găseau produse, nu se găsea o firmă care să se ocupe de micile amănunte care să ducă la reuşita unei astfel de nunţi. Iată că am ajuns şi în astfel de momente în care există societăţi comerciale care se ocupă de toate aceste detalii.

Mai greu este să-ţi găseşti mireasa, după cum spune domnul primar (râde - n.r.) şi aş mai adăuga un ingredient pe lângă toate celelalte -  iubirea, care este un factor foarte important. Dacă găsiţi şi iubirea şi mireasa, de restul se ocupă firmele care sunt prezente la acest târg.

Stelian Dolha, vicepreşedinte CJ: Când văd atâtea lucruri frumoase în jur, mai că îmi vine să spun că viaţa este roz, este frumoasă cu zâne şi cu prinţi. Poate nu e rău să păstrăm în subconştient viziuni din acestea romantice, pentru că ele ar trebui să ne dea poftă de viaţă, şi într-adevăr în momente de genul acesta să mai creadă fetele că sunt nişte zâne, băieţi nişte feţi-frumoşi, pentru că, din păcate, trăim într-o lume confuză şi căsătoria a rămas o ultimă redută.

Se spune despre căsătorie că este un fel de bursă, în care acţiunile se transformă în obligaţiuni.

Felicit organizatorii, Camera de Comerţ şi Industrie pentru că într-un timp foarte scurt s-au încadrat la cea de a doua expoziţie de anvergură şi cred că este un pas pe care noi trebuie să îl facem, şi în parteneriat, cred că putem să extindem aceste evenimente.

Organizatorii au pregătit evenimente surpriză pe parcursul celor patru zile de expoziţie-festival: demonstraţii de make-up şi coafură, dansul mirilor cu participarea Clubului Sportiv Floris, nunta tradiţionala realizată de Ansamblul Folcloric „Cununa de pe Someş”, recital de muzica live.

Intervalul orar în care mirii, naşii şi nuntaşii sunt invitaţi să-şi aleagă rochia, costumul, buchetul, sala de bal si organizatorul ideal este următorul:

Joi, 25 octombrie– Sâmbătă, 27 octombrie: orele 10.00-19.00;

Duminică, 28 octombrie: orele 10.00-17.00.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5