Ministrul Economiei, la Bistriţa: Produsele locale trebuie promovate pe pieţe pe care le-am ignorat

Mihai Tudose, ministrul Economiei, Comerțului și Turismului, este astăzi în municipiul Bistriţa, pe agenda de lucru figurând o întâlnire cu oamenii de afaceri din judeţ, dar şi vizitarea companiilor Comelf şi Electroplast, firme cu capital integral românesc. Oficialul guvernamental a răspuns astfel unei solicitări comune a Instituţiei Prefectului Bistriţa-Năsăud, a Consiliului Judeţean şi a Camerei de Comerţ şi Industrie Bistriţa-Năsăud.

         “Unul dintre obiectivele acestor deplasări în teritoriu constituie şi sindicalizarea agenţilor economici în a promova aceste zone, atât din punct de vedere turistic, cât şi al industriei, în sensul de a avea materialele foarte bine structurate cu oportunităţile de investiţii în judeţul Bistriţa-Năsăud şi din alte judeţe, pentru ca atunci când ne întâlnim sau la Guvern ajung diverşi potenţiali investitori noi să le putem pune pe masă nişte lucruri concrete. În judeţul Bistriţa-Năsăud avem potenţial uman specialist în următoarele ramuri, oportunităţi de investiţii pe următoarele ramuri, disponibilităţi ale autorităţilor publice locale în a oferio facilităţi, atât cât le permite legea, pe următoarele zone, Parc Industrial”, a precizat ministrul Economiei, în cadrul unei conferinţe de presă.

         Potrivit acestuia, în cadrul întâlnirii cu mediul de afaceri bistriţean a fost punctată şi tema promovării mai intense a produselor locale, pe pieţe economice “abandonate” în ultima perioadă.

         “Am abordat şi subiectul promovării mai agresive pe pieţe pe care până acum le-am ignorant, pe pieţe externe, a produselor locale, dat fiind faptul că Ministerul Economiei, Comerţului şi Turismului are 100 de ataşaţi comerciali în toată lumea, unde să promovăm produsele locale”, a menţionat ministrul Mihai Tudose.  

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5