Electrica Furnizare anunță prelungirea programului de lucru în punctele de relații cu clienții

Comunicat de presă

Având în vedere numărul mare de solicitări primite din partea clienților ca urmare a unor noutăți generate de optimizarea sistemelor informatice, Electrica Furnizare a prelungit programul de lucru din cadrul mai multor puncte de prezență ale companiei, după cum urmează:

  • Vineri, 23.02.2024, până la ora 18:00;
  • Sâmbătă, 24.02.2024, între orele 10:00-14:00.

 

Punctele de relații cu clienții pentru care programul de lucru cu publicul s-a extins sunt următoarele:

  • OC Ploiești (Jud. Prahova) – Str Gheorghe Doja, nr. 37-39
  • OC Câmpina (Jud. Prahova) – Bd. Culturii, nr. 33
  • PL Bușteni (Jud. Prahova) – Bd Libertății, nr. 155
  • OC Buzău (Jud. Buzău) – Bd. Mareșal Averescu, nr. 3
  • OC Brăila (Jud. Brăila) – Bd. Dorobanților, nr. 313bis
  • OC Târgoviște (Jud. Dâmbovița) – Str. Gimnaziului, nr. 15
  • OC Cluj-Napoca (Jud. Cluj) – Str. Samuil Micu, nr. 2
  • OC Oradea (Jud. Bihor) – Str. D. Cantemir, nr. 26
  • OC Baia Mare (Jud. Maramureș) – Str. George Coșbuc, nr. 14
  • OC Bistrița (Jud. Bistrița-Năsăud) – Str. Vasile Conta, nr. 11
  • OC Satu Mare (Jud. Satu Mare) – Str. Corneliu Coposu, nr. 12 
  • OC Carei (Jud. Satu Mare) – Str. Jaszi Oszkar, nr. 2
  • OC Alba Iulia (Jud. Alba) – Bd. Ferdinand, nr. 83
  • OC Câmpeni (Jud. Alba) – Str. Moților, nr. 14
  • OC Aiud (Jud. Alba) – Str. Morii, nr. 39
  • OC Sibiu (Jud. Sibiu) – Str. Uzinei, Bl. 7A
  • OC Sfântu Gheorghe (Jud. Covasna) – Str. Daczo, Nr. 2
  • OC Brașov (Jud. Brașov) – Str. Pictor Luchian, nr. 25, bl. 31
  • OC Târgu Mureş (Jud. Mureș) – Str. Călărașilor, nr. 103
  • OC Reghin (Jud. Mureș) – Str. Parcul Tineretului, nr. 1
  • OC Miercurea Ciuc (Jud. Harghita) – Str. Marton Aron, nr. 38
  • OC Odorheiu Secuiesc (Jud. Harghita) – Str. II. Rakoczi Ferencz, nr.42
  • OC Topliţa (Jud. Harghita) – Str. Libertății, nr. 61

 

Măsura a fost luată pentru a veni în întâmpinarea clienților și a le oferi acestora clarificări cu privire la noutățile implementate ce vizează structura facturilor de energie electrică/gaze naturale, elementele de identificare alocate clienților, precum și modul de realizare a plăților. Cele mai importante modificări în gestionarea relației cu Electrica Furnizare sunt următoarele:

 

Elemente noi de identificare atribuite clienților casnici

Elementele de identificare atribuite clienților casnici Electrica Furnizare se regăsesc în cadrul facturilor de energie electrică/gaze naturale și vizează următoarele:

Codul de client: acest element de identificare a fost recodificat, prin urmare combinația de cifre care asigură unicitate, atribuită fiecărui client în parte, este diferită față de cea anterioară optimizărilor de sistem. Codul de client este necesar la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, autentificarea în meniul interactiv Call-Center și utilizarea formularului unic de contact online.

Cod încasare: acest nou element de identificare înlocuiește codul ATM și este necesar pentru realizarea plății facturii de energie electrică/gaze naturale.

ID factură: acest nou element de identificare înlocuiește simbolul variabil și este necesar pentru realizarea plății facturii de energie electrică/gaze naturale.

Codul locului de consum: acest nou element de identificare înlocuiește numărul locului de consum (NLC-ul) și este necesar la transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, autentificarea în meniul interactiv Call-Center și utilizarea formularului unic de contact online.

Plata facturii de energie electrică/gaze naturale

Optimizările sistemelor informatice au adus modificări și cu privire la modul de realizare a plăților aferente facturilor de energie electrică/gaze naturale, fiind necesară utilizarea codului de încasare și a ID-ului facturii pentru realizarea plății de către clienți.

Detalii despre toate noutățile apărute în relația cu furnizorul ca urmare a finalizării optimizărilor de sistem pot fi consultate aici: https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2024/noutati-in-gestionarea-relatiei-cu-furnizorul-tau-de-energie/

Ne asigurăm clienții, și pe această cale, de toată deschiderea pentru soluționarea oricărei situații apărute în relația cu furnizorul.

Electrica Furnizare

 

Comentarii

26/02/24 10:39
Dorel de Bistrita

Oameni buni, sa nu cumva sa uitati sa cititi si sa le transmiteti contorul , la data stabilita ( pe ultima factura ... si vedeti ca-si schimba perioadele de transmitere... de la o luna la alta ) , petru ca astia, IN BATAIE DE JOC iti " baga " pe factura 300-500 de Kwh in plus, ca sa ti-i incasze cu 1,30 lei/kw... si nu tin seama de consumul mediu lunar . In ianuarie si aceasta luna, au implementat un sistem " modern " ... si efectiv nu s-a putut comunica contorul si mie personal, desi am consumat fizic doar 130Kw... mi-au pus in plus 500 kwh... desi eu lunar consum in jur de 150 kwh...( deci la pretul de 0,80 lei/kw ).
Am mai patit-o cu ei anul trecut de 2 ori... si tot asa au facut ne.m. ern.icii ... Ca iti scade pretul din factura urmatoare, dupa ce transmiti adevaratul contor, este adevarat, dar ramane la pretul la care te-a incasat adica 1,30 lei... Precis " smecheria " asta au facut-o, ca sa incaseze in avans sume mai mari... sa-si poata asigura ei premiile anuale , alta explicatie nu exista.
In orice caz, este o societate cu un personal care efectiv isi bate joc de noi toti ... Problema este ca oriunde te-ai muta cu cotractul, patesti acelasi lucru, pentru ca astia s-au unit si s-au inteles intre ei...si statul roman, TACE ... ! ASF-ul la noi in aceasta tzara este asa... doar " sa fie " ...si acolo sunt angajatii tot ai acestui sistem ( era sa-i zic cum este , dar pricepeti Dvs ) .
DECI, NU UITATI CUMVA DOAMNE FERESTE , SA NU LE TRANSMITETI INDICELE DE CONSUM AL CONTORULUI DE CURENT C-O " PATZITZI " !

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5