Consiliul Judeţean a semnat contractele de execuţie pentru 3 loturi de pe DJ 172 D. Radu Moldovan: Nu vom face niciun fel de rabat de la calitate şi încadrarea în termene

Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud, prin administratorul public Florin Moldovan, a semnat contractele de echiziţie publică pentru proiectare şi execuţie de lucrăro pentru modernizarea drumului Poarta Transilvaniei, pe loturile 2,3 şi 4. Traseul pentru care au fost parafate contractele de execuţie urmează itinerariul de la Colibila – Colibiţa – Bistriţa Bârgăului (DN 17 – (DN 17) Josenii Bârgăului – Strâmba – Ilva Mică (DN 17D) – Poiana Ilvei – Măgura Ilvei, pe o lungime de 50, 1 km. Valoarea torală a investiţiei pe cele trei loturi, în urma licitaţiei publice, este de 110,4 milioane lei, aproximativ 24,2 milioane euro.

         Procedurile de achiziţie publică au fost finalizate după aproape doi ani, asta pentru că au fost contestaţii multiple, însă finalmente au rămas valabile deciziile Consiliului Judeţean, fapt confirmat atât de Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor, cât şi de Curtea de Apel Cluj. De altfel, preşedintele Consiliului Judeţean, Emil Radu Moldovan, a ţinut să mulţumească colegilor săi de la Biroul de Achiziţii Publice, Direcţia Tehnică, Direcţia Economică, pentru „munca titanică depusă”, pentru seriozitatea şi profesionalismul dovedit.

         „În mod normal, de săptămâna viitoare, de la 1 august, trebuie să înceapă proiectarea. Suntem o echipă cu toţii, mă bucur că am ajuns aici. Îmi doresc foarte mult, ca de aici încolo cele două companii care au câştigat licitaţiile să trateze lucrurile  foarte serios. Contractul de finanţare îl avem semnat din aprilie, banii sunt la dispoziţie şi îmi doresc foarte mult să existe o mobilizare exemplară şi într-un termen cât mai scurt posibil să putem finaliza aceste investiţii ca oamenii din această zonă să se poată bucura de ele”, a declarat preşedintele Radu Moldovan.

         Lotul 2, Colibiţa – Bistriţa Bârgăului (DN 17), pe o lungime de 17,1 km a fost adjudecat de Asocierea dintre Dimex 2000 Company SRL şi Explan SRL, având ca terţi susţinători pe Viakon Drum SRL. Valoarea contractului este 37,3 milioane lei (8,2 milioane euro), termenul de execuţie fiind de 26 de luni.

         Lotul 3, din DN 17 – Josenii Bârgăului – Strâmba – Ilva Mică, pe o lungime de 14,2 km, a fost câştigat de Asocierea Dimex 2000 Company SRL cu Star Comexim SRL Cluj, pentru 34,3  milioane lei (7,5 milioane euro), execuţia fiind programată pentru 22 luni.

         Lotul 4, Ilva Mică (DN 17 D) - Poiana Ilvei- Măgura Ilvei, pe o lungime de 18,8 km, va fi executat de Asocierea Autotehnorom cu OPR Asfalt SRL, pentru 38,8 milioane lei (8,5 milioane euro), termenul de execuţie fiind de 24 luni.

          „Vă  felicit şi vă rog să trataţi la modul foarte serios aceste lucrări. Există tot sprijinul colegilor mei din Direcţia tehnică pentru a implementa aceste proiecte. Sunt proiecte vitale şi extrem de importante pentru noi. Vă spun aici, cu toţi cetăţenii de faţă, că nu vom face niciun fel de rabat de la neîncadrarea în grafice de execuţie, în termen, în calitatea materialelor puse în operă, în calitatea lucrărilor. Să fim foarte bine înţeleşi de la început. Niciun fel de rabat. Am rugămintea să analizaţi lucurile foarte serios, să vă faceţi lucrările de organizare de şantier necesare pentru că nu voi accepta sub nicio formă niciun  fel de amânare. (...) Avem nişte experienţe total nefericite cu nişte firme extrem de neserioase care ne-au pus în pericol să pierdem fonduri, gen CL 6 pe Master plan de apă-canal. Noi am fost de bună credinţă şi am tot acceptat amânîri, dar vă spun public că nu o să accept amânare nicio oră. Nu sunteţi în grafic, primiţi notificări, în următoare azi reziliem contractul. Nu aştept a treia zi. În momentul când, conform contractului, am dreptul să reziliez, reziliez contractul nu stau nici măcar până după-masă, ca să mai am timp să mai scot la licitaţie pentru că nu îmi permit să scot bani europeni. Nu există niciun fel de înţelegere, dar aveţi tot concursul nostru pentru a vă sprijini pentru a face aceste lucrări”, a transmis preşedintele constructorilor prezenţi.   

         Radu Moldovan a menţionat că execuţia propriu-zisă ar putea începe la începutul lunii octombrie, pentru că două luni este perioada de realizare a proiectului tehnic.

                  

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5