Cetăţenii din Năsăud şi comunele arondate, cu acte de identitate expirate, aşteptaţi la SPCLEP Năsăud!

Cetățenii din orașul Năsăud și cele 18 comune arondate- - Coșbuc, Dumitra, Feldru, Ilva Mare, Ilva Mică, Leșu, Lunca Ilvei, Măgura Ilvei, Nimigea, Parva, Poiana Ilvei, Rebra, Rebrișoara, Romuli, Runcu Salvei, Salva, Telciu, Zagra - a căror acte de identitate sunt expirate sau urmează să expire, sunt invitaţi la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Năsăud, pentru a solicita un nou act de identitate.
➡ Cu cel mult 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate a actului de identitate, dar nu mai puţin de 15 zile, titularul sau reprezentantul legal al acestuia are obligaţia să solicite serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor eliberarea unei noi cărţi de identitate.
➡ În termen de 15 zile de la împlinirea vârstei de 14 ani, minorul, însoțit de unul dintre părinți/reprezentant legal are obligaţia să solicite serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor eliberarea actului de identitate.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA EXPIRAREA TERMENULUI DE VALABILITATE, MODIFICAREA DATELOR DE STARE CIVILĂ, ANULAREA DOCUMENTULUI, SCHIMBAREA FIZIONOMIEI, SCHIMBARE DOMICILIU, PIERDERE, FURT:
• Cerere pentru eliberarea actului de identitate
• Certificatul de naștere, original și copie
• Certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soțului supraviețuitor, original și copie
• Hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă, certificatul de divort, după caz, original și copie
• Certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, după caz, original
• Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu
• Documentul cu care face dovada achitării contravaloarea cărții de identitate – 7 lei
• Actul de identitate vechi.
➡ Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declarația scrisă a găzduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezența lucrătorului de evidență a persoanelor.
➡ În situația în care găzduitorul nu se poate prezenta, la Serviciul de Evidență a Persoanelor, declarația poate fi dată la notarul public, la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate ori în prezența polițistului de la postul de poliție, pentru mediu rural.
➡În cazul modificării numelui și/sau prenumelui titularului, prenumelui părinților, a datei ori a locului de naștere, precum și în situația schimbării sexului, se prezintă și hotărârea judecătorească rămasă definitivă și irevocabilă sau, după caz, actul administrativ în baza căruia s-au modificat datele de stare civilă.
PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL:
LUNI PRIMIRE ACTE: 08.30 – 13.00
ELIBERARE ACTE: 13.00 – 16.30
MARTI PRIMIRE ACTE: 08.30 – 13.00
ELIBERARE ACTE: 13.00 – 16.30
MIERCURI PRIMIRE ACTE: 08.30 – 13.00
ELIBERARE ACTE: 13.00 – 16.30
JOI PRIMIRE ACTE: 08.30-18.00
ELIBERARE ACTE: 13.00 – 18.30
VINERI PRIMIRE ACTE: 08.30 – 13.00
ELIBERARE ACTE: 13.00 – 14.00
ŞEF S.P.C.L.E.P.
Seica Gabriela
Pentru a evita neplăcerile care apar când este aglomerație la ghișeu, vă rugăm să vă faceți programare din timp, mai ales dacă veniți din străinătate și rămâneți acasă pentru o perioadă de timp limitată.
Programările se fac pe web-site-ul primăriei orașului Năsăud sau urmând link-ul http://www.primarianasaud.ro/programari/

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5