Ce trebuie să știi despre costurile lansării unui website?

Un website realizat în mod profesionist este imaginea perfectă care vinde, conectează adaugă plus valoare afacerii. În funcție de complexitatea și serviciile oferite vizitatorilor, lansarea unui website presupune o serie de categorii de costuri pe care proprietarul acestuia trebuie să le ia în considerare, cum ar fi: rezervarea domeniului web, pachetul de hosting (găzduirea site-ului), cost certificat SSL, costuri de promovare online, costuri legate de elementele de design grafic: branding, logo, costuri legate de proiectarea și execuția propriu-zisă a website-ului.

În acest articol găsești câteva idei de bază care să te ajute să înțelegi mai bine ce trebuie să știi cu privire la costurile de lansare a activității tale în mediul online. 

Google Suite

Unul dintre costurile asociate existenței unui website reprezintă suita de aplicații adresată mediului business, creată de cei de la Google și utilizată în prezent de peste 5 milioane de companii la nivel global.

Soluția premium Google Suite oferă un pachet de aplicații și beneficii care operează în cloud, avantajele acestui mod de lucru fiind extraordinare:

  • spațiu de stocare ajustabil funcție de nevoi;

  • acces nelimitat, rapid și în siguranță de oriunde și de pe orice dispozitiv care se poate conecta la internet;

  • eliminarea restricțiilor legate de capabilitatea hardware-ului disponibil și compatibilitatea soluțiilor software utilizate;

  • asistență tehnică permanentă în română și engleză prin telefon, email sau chat.

Google Suite este disponibil în 3 variante, ajustate pentru nivelul fiecărei afaceri:

  1. Pachetul Basic

Oferă stocare în cloud de 30 Gb, Gmail business (soluție de email hosting), Google Docs, Sheets, Slides (echivalentul aplicațiilor Word, Excel, PowerPoint din suita Microsoft Office), videoconferință prin Hangouts Meet și aplicația Calendar (instrument pentru organizarea și eficientizarea lucrului în echipă, planificarea întâlnirilor, transmiterea de invitații și remindere).

  1. Pachetul Business 

În plus față de pachetul de bază, oferă stocare cloud nelimitată sau 1 Tb per utilizator pentru mai puțin de 5 utilizatori, motor de căutare personalizat, politici de arhivare și stocare pentru email și chat, rapoarte de audit privind activitatea utilizatorilor, eDiscovery pentru email, chat și fișiere – posibilitatea de a folosi, în caz de litigii, informațiile, documentele, datele stocate precum și informații legate de crearea, modificarea și stocarea lor în timp.

  1. Pachetul Enterprise

Îți pune la dispoziție cel mai înalt grad de acces la această suită de aplicații; pe lângă pachetele anterioare, vei primi: prevenirea pierderilor datelor din Gmail și Drive (aplicația Vault), control acces cu cheie de securitate, analiză log-uri Gmail.

Google Suite oferă, de asemenea, două aplicații pentru securitate și controlul accesului la date:

  • Admin Console – adăugare/eliminare utilizatori, creare de grupuri și reguli de acces în grup, setare acces pentru anumite dispozitive;

  • Mobile Management – aplicație pentru blocarea dispozitivelor mobile, introducere de factori de autentificare suplimentari sau ștergere de cont utilizator.

Toate aceste pachete sunt disponibile 30 de zile gratuit, timp în care utilizarea oricăruia dintre ele nu atrage niciun fel de obligații la expirarea perioadei de încercare. 

Email hosting

Dacă Google Suite reprezintă un pachet prea mare sau destul de costisitor pentru stadiul prezent al activității tale, poți opta pentru cel mai avantajos pret email hosting. Soluția aceasta înseamnă organizarea la nivel profesionist a comunicării prin email:

  • transmitere și stocare în siguranță și în folderele corespunzătoare;

  • sortare automată;

  • disponibilitate permanentă – echipamentele sunt dispuse redundant, astfel încât orice cădere a unui sistem să fie imediat suplinită de un alt sistem;

  • viteză superioară de operare, în comparație cu soluțiile clasice, gratuite, de email hosting – sunt folosite servere de ultimă generație, exclusiv pentru serviciul de email hosting;

  • eliminarea aproape integrală a spam-ului (mesaje nesolicitate) prin filtre software;

  • securitate sporită și back-up integral;

  • asistență tehnică permanentă prin telefon, email, chat.

Fiecare site are nevoie de servicii de suport ajustate pe specificul și complexitatea sa. În funcție de nevoile reale, se poate identifica o soluție care să ofere răspuns provocărilor zilnice și care să poată fi încadrată într-un buget rezonabil. E nevoie de atenție sporită în fața luării unei decizii, cu atât mai mult atunci când sunt în joc viitorul și prestigiul unei afaceri. După cum ai observat, există soluții tehnice profesioniste pentru orice nivel, trebuie doar să știi ce anume te poate susține cel mai bine. 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5