Bani din publicitate pentru Biserica Evanghelică

Campania „outdoor pentru reconstrucţie”

Proiectul „Bani din publicitate pentru Biserica Evanghelică” îşi propune să susţină strângerea de fonduri pentru reconstrucţia bisericii prin campania „outdoor pentru reconstrucţie” (panotarea gardului din jurul bisericii) şi vânzarea calendarului Bisericii Evanghelice. Calendarul este finanţat de Rortary Club Bistriţa-Nosa, ClipArt Adversting şi susţinut de Primăria Municipiului Bistriţa..

Calendarul conţine imagini cu cele mai importante detalii de arhitectură, mobilier şi obiecte de cult pe care biserica le adăposteşte de sute de ani. Imaginile s-au concentrat pe evoluţia bisericii în timp, pe statutul său de simbol al oraşului Bistriţa, indiferent de epocă, culminând cu dramaticul incendiu din 11 iunie 2008.

„Ceea ce face ca acest calendar să fie diferit este faptul că ideea iniţială a pornit de la unicitatea bisericii. Conceptul editorial s-a concentrat pe „sufletul” bisericii, şi mai puţin pe tragedia şi pagubele suferite de aceasta. Calendarul are menirea de strângere de fonduri, de promovare a bisericii, iar banii vor fi folosiţi pentru reconstrucţia Bisericii Evanghelice”, a declarat Marin Ecedi, director ClipArt Adversting.

În acest scop, au fost scoase pe piaţă 1.000 de calendare, care într+o primă fază vor fi ofertate unor societăţi comerciale. Costul unui calendar este de 16 euro cu TVA inclus.

Un alt modul al proiectului este campania „Outdoor pentru reconstrucţie” care îşi propune să comunice persuasiv necesitatea de a reda Bisericii Evanghelice forma iniţială pentru a-şi onora statul de simbol al oraşului Bistriţa. Astfel, se pot închiria spaţii outdoor pe o perioadă între 3 luni şi 1 an, iar contractul de publicitate se va încheia între client, ClipArt Advertising şi Parohia Bisericii Evanghelice din Bistriţa.

„Într-un efort comun cu administraţia oraşului şi a judeţului Bistriţa-Năsăud, al Asociaţiei saşilor bistriţeni şi altor organizaţii ale saşilor ardeleni din afara ţării, al Bisericii Evanghelice din România şi al bisericilor surori din Germania, al Ministerului Culturii din Germania, al multor cetăţeni din Bistriţa şi întreaga ţară, precum şi al multor întreprinzători, comunitatea evanghelică din Bistriţa se străduieşte să reabiliteze această biserică valoroasă”, a precizat Johann Dieter Krauss, preotul Parohiei Bisericii Evanghelice din Bistriţa.

„Implicarea într-o campanie de responzabilizare este începutul unui parteneriat cu socialul, care de cele mai multe ori, face schimbări importante în mentalitatea colectivă. Credem cu tărie că, oricine va contribui la acest efort de reconstrucţie a găsit o cale directă către sufletul cetăţenilor oraşului”, au concluzionat reprezentanţii Rotary Club Bistriţa-Nosa.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5