Toate cele patru magazine Lidl din județ, verificate de Protecția Consumatorilor! Ce nereguli s-au găsit și ce sancțiuni s-au aplicat!

CRPC RNV Cluj prin CJPC Bistrița-Năsăud a desfășurat, în ultimele zile, o amplă campanie de verificare a modului în care sunt respectate prevederile legale în vigoare, în domeniu, în magazinele operatorului economic SC Lidl Discount SRL. Au fost verificate cele 4 locații din județul Bistrița-Năsăud, iar în urma neregulilor constatate, comisarii ANPC au aplicat următoarele sancțiuni: patru procese-verbale prin care au fost aplicate 13 amenzi contravenționale în valoare de 170 mii lei, oprirea definitivă de la comercializare a produselor neconforme, în valoare de peste 319 lei, oprirea temporara de la comercializare a produselor neconforme, în valoare de peste 7.523 lei și oprirea temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor pentru un număr de 3 vitrine frigorifice, 1 cameră frig și 1 rastel de pregătire din zona produselor de patiserie de la unul dintre punctele de lucru supuse controlului, se arată în comunicatul transmis de CJPC BN.

”Ciupitul la cântar” a devenit o formă de comerț. Ciudat este că niciodată nu se gândește nimeni să adauge un pic, astfel că totdeauna iese în pagubă consumatorul! Dacă știi că procesul tehnologic scade cantitatea, cum se întâmplă că nimeni nu pune puțin în plus, pentru a preveni scăderea!
Lidl este corigent la cântar și nu numai!” – Horia Constantinescu – președinte ANPC.

Dintre cele mai importante abateri constatate de echipele de control, menționăm:
- comercializarea unor produse alimentare cu diferențe de gramaj față de cel menționat pe ambalaj
- folosirea unor camere de frig cu depuneri masive de gheață
- comercializarea unor produse alimentare cu ambalaj depreciat
- comercializarea unor fructe si legume cu modificari organoleptice sau de o calitate inferioară, la raft fiind menționată calitatea I
- folosirea de caractere diferite de font, culoare, mărime la prețurile afișate în cazul promoțiilor, raportat la prețul mai mic și prețul mai mare;
- urmare a folosirii unui card de fidelitate sau a altor instrumente de fidelizare a consumatorilor emise de operatorul economic, utilizând pentru toate preţurile aceleaşi caractere de font, culoare, mărime şi alte caracteristici
- condiții de depozitare și igienă necorespunzătoare, cu reziduri și rugină, surplus de gheață, reziduuri pe paviment, agreagate de refrigerare neigienizate
- comercializarea unor produse fără a avea menționat pe eticheta de la raft prețul pe unitatea de măsură
- folosirea unor spatii de refrigerare si de congelare neigienizate, cu praf, resturi alimentare, impurități, cu ventilatoarele de la agregatele de răcire cu depuneri masive de praf, impurități, rugină, gheață

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5