PSD Bistrița compară cele cinci pasaje rutiere de la Oradea - oraș model pentru Bistrița - cu pasajul subteran din Decebal

PSD Bistrița compară, într-un mesaj pe paginaa de facebook, modul în care se derulează investițiile în două orașe cu administrație liberală, făcând aluzie la declarațiile primarului Ioan Turc care a spus că Oradea reprezintă un exemplu de bună practică.
"Înainte de a deveni primar, domnul Turc mergea voios la Oradea să “se inspire și să vadă modele” care să fie puse în practică. A uitat de acea poveste! Dar vă prezentăm noi niște pasaje rutiere, cinci la număr pe sute de metri începute acolo deodată cu al nostru din Decebal. Noi (adică domnul Turc&compania) vorbim de soluții ingenioase cu…folie să nu plouă, cei de acolo…dar mai bine priviți!
Ps-bonus, la final, imaginea de care nu va scăpa actuala administrație", a postat PSD Bistrița, pe pagina de facebook.

Comentarii

24/11/23 15:34
Toni

Prostănacii de la PSD nu au proprietatea termenilor când compară pasajul pietonal subteran aflat in constructie pe bulevardul Decebal din Bistrița cu executia lucrărilor la cinci pasaje rutiere de la Oradea (termenul „prostănac” este pe placul PSD-istilor deoarece a fost folosit de tătucul lor Ion Iliescu la adresa lui Mircea Geoană).
In primul rând, este vorba de două lucruri diferite; una-i pasaj subteran pietonal si alta-i pasaj rutier.
Primăria Oradea a demarat în regim de maximă operativitate construcția celor cinci pasaje rutiere subterane pentru a decongestiona traficul rutier, din zona centrală a orasului. Este vorba de 4 pasaje subterane din Piața Emanuil Gojdu, precum si de pasajul rutier din Piata Cetății din Oradea.
La Bistrița este vorba de modernizare a axei de transport public Gării – Decebal – Andrei Mureșanu – Năsăudului, care include si un pasaj pietonal subteran in zona Pietei Decebal, pe baza unui proiect initiat de administratia Ovidiu Cretu cu fonduri europene pentru exercitiu financiar 2014-2020, cu finalizarea lucrarilor până la 31 decembrie, 2023.
Cea mai mare complicatie din cadrul proiectului privind reconfigurarea axei de transport Gării - Decebal - Andrei Mureşanu - Năsăudului, este dată de realizarea pasajului subteran pentru pietoni, la intersectia Bul. Decebal cu străzile Ursului si Cuza- Vodă, pentru care au fost deviate toate conductele și cablurile de utilități din subteran, opreatiune foarte costisitoare. Oricum, in final pasajul nu rezolvă mare lucru in fluidizarea circulatiei, deoarece Bulevardul Decebal este traversat de mai multe treceri de pietoni care nu au cum să fie desfiintate. In plus, lucrările la pasaj nu pot fi incheiate la 31 decembrie , 2023 si vor trebui continuate cu banii din bugetul local, adică din taxele si impozitele plătite de bistriţeni.
Primarul Ioan Turc se lăuda că a modificat proiectele mostenite de la vechea administratie, dar nu a avut inspiratia si curajul să renunte la această anomalie costisitoare -pasajul pirtonal din bulevardul Decebal.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5