Aproape jumătate din candidaţii înscrişi în Bistriţa-Năsăud la concursul de director au fost respinşi la evaluarea dosarelor!

Inspectoratul Şcolar Judeţean Bistriţa-Năsăud a publicat lista candidaților admiși, respectiv respinși, din județul Bistrița-Năsăud, după etapa de verificare a dosarelor de înscriere la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat - sesiunea 2.  În Bistriţa-Năsăud sunt vacante 37 de funcţii de director şi 19 funcţii de director adjunct.

         Nu mai puţin de 23 de candidaţi din cei 49 au fost respinşi în etapa de verificare a dosarului de înscriere. Conform Art.9 (4) din Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, candidaţii a căror înscriere nu a fost validată pot transmite comisiei de organizare a concursului, în scris, în maximum 24 de ore de la afişarea listei, motivele care consideră că au generat neconformitatea documentelor şi solicită analiza cauzelor şi remedierea eventualelor erori, inclusiv a celor de natură tehnică. În urma analizei, comisia de organizare poate modifica lista candidaţilor înscrişi.

         Lista finală a candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor este programată ăentru data de 4 februarie.  În 18 februarie se va desfășura proba scrisă, iar în perioada 16- 25 martie, proba de interviu. În 29 martie se vor afişa rezultatele finale, iar în 4 aprilie vor fi emise deciziile de numire în funcţie (cu intrare în vigoare la 18 aprilie).

Proba scrisă constă în rezolvarea de către candidaţi, în maximum 120 de minute, a unui test standardizat cu 50 de itemi, cu un singur răspuns corect, prin care se evaluează capacităţi şi competenţe relevante pentru activitatea de management educaţional, şi naume capacităţi cognitive şi competenţe de management şi leadership.

În cadrul interviului de 60 de minute pentru fiecare candidat se evaluează competenţele de management strategic, operaţional şi de comunicare, prin prezentarea unei strategii de dezvoltare a unităţii de învăţământ pentru care candidează; abilităţile de rezolvare a unor situaţii-problemă, prin raportare la contextul şi specificul unităţii de învăţământ pentru care candidează şi competenţele digitale, pe baza utilizării calculatorului.

Lista posturilor vacante!

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5