Ai picat prima data la examen? Uite cum să iei maximum de puncte a doua oară

Nu toți aspiranții la un permis auto reușesc să ia sala sau traseul încă de la prima încercare. Iar când se întâmplă acest lucru, ceva garantat nu a mers corespunzător, vina fiind bineînțeles a celui aflat în fața calculatorului pe care se realizează proba teoretică sau a celui care este analizat la traseu.

Obținerea permisului de conducere nu e nicicum un țel ușor de atins, dar nici imposibil atunci când întregul proces este tratat cu maxim de responsabilitate. După ce s-a picat o dată, garantat se vor căuta răspunsuri astfel încât a doua încercare să fie cu succes. Iată ce ar trebui să facă toți cei care se regăsesc în această situație în 2023 pentru a preveni încă un eșec.

Parcurgerea Codului Rutier încă o dată

Indiferent de vârsta la care se încearcă a se obține permisul auto, una dintre cele mai frecvente greșeli care se comit prima dată e tratarea Codului Rutier cu superficialitate sau omiterea unor informaţii cheie. Este important ca fiecare paragraf să fie lecturat și înțeles întru tocmai cum scrie legea pentru a se cunoaște ce manevre sunt permise în trafic și ce nu, dar și care este rolul semnelor de circulație.

Codul Rutier poate trece periodic prin diferite schimbări, deci nu e exclus ca alte prevederi noi să apară și în 2023 sau să existe deja în momentul în care trebuie susținut din nou examenul la sală sau traseul.

Mai multe chestionare auto

Sunt persoane care fac câteva zeci de teste drpciv, dar și oameni care completează sute. Și totuși, acesta va rămâne un simplu număr dacă nu se caută a se găsi logica din spatele lor și nu se ia la cunoștință informațiile care se regăsesc la baza acestora.

Chiar dacă organismele pun la dispoziția viitorilor șoferi mai multe chestionare auto cu caracter gratuit, nu înseamnă că scopul e să inducă în eroare conducătorii auto, dar nici nu există o siguranță că aceleași întrebări se vor regăsi de exemplu, la examenul teoretic.

Prin urmare, întrebările din testele drpciv nu trebuie învățate pe de rost, ci înțeles mesajul acestora corelat desigur, cu ceea ce se regăsește deja în Codul Rutier și ce se învață pe parcursul școlii auto.

Efectuarea unor ședințe practice extra

Dacă proba teoretică a fost trecută cu succes și problema o reprezintă traseul, în mod cert e nevoie de mai multă practică. Cei de la www.i-drpciv.ro recomandă efectuarea suplimentară a minim 6 ședințe de condus înainte de data la care este programată susținerea examenului astfel încât să existe mai multă îndemânare și adaptare la condițiile de mers în trafic.

Bineînțeles, un beneficiu major pentru cei care decid astăzi să ia permisul de conducere e faptul că-și pot alege mașina pe care s-o învețe la perfecție până la momentul examenului. Acesta este un alt lucru important de știut pentru cel care susține traseul, aspect ce contribuie la evitarea unor manevre greșite care este posibil să fi pus inițial în pericol șansele de a obține permisul auto din prima.

Se acordă mai multă atenție la fiecare pas

Când permisul nu e luat din prima e foarte posibil că nu orice detaliu să fi avut o importanță majoră. Iar asta s-a reflectat în rezultatul final ce devine dezamăgitor și descurajator. Totuși, din experiențele negative se pot învăța multe lucruri, acesta fiind unul dintre ele. Nu te grăbi să trimiți răspunsurile la chestionarele auto, ori să faci manevre atunci când te afli pe traseu.

Chiar dacă unele întrebări par aparent banale sau intersecțiile sunt cunoscute încă din momentul în care se face practică la școală, reamintim că lucrurile se pot schimba mult pe parcurs, până la traseul următor. Se recomandă evitarea ezitărilor și solicitarea ajutorului instructorului care poate oferi îndrumare extra și sfaturi pertinente și utile pentru obținerea permisului.

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5